Код Розово

Днес интуицията ми подсказваше, че манкюрът ми трябва да е в розово, а и тази сутрин разглеждах мои свимки в розови рокли. Моите цветове са зеленото и синьото, но от време на време нося и друг цветове, и един бърз поглед на гардероба ми показа не една две, а цели пет рокли в розово. Да не забравя сако в розово, две розови чанти, не на последно място многото розови перли. Тази набързо сметната рекапитулация ме удиви. Не си бях дала сметка колко често съм съпътствана от розовото…

Ани (https://www.facebook.com/маникюр-Ани Момчилова) за пореден път ми направи великолепен маникюр. Както подсказа интуицията, този път в розово.

Покрай розовия маникюр и рокли, реших да си припомня въздействието и символиката на розовото, както и да потърся нова информация по въпроса.

Розовото е цветът на безусловната и романтична любов, състраданието и разбирането, топлината и надеждата, женствеността, интуитивната енергия. Розовото е романтично, грижовно, успокояващо, сладко… Но понякога наивно… И, естествено, почувстваме ли нужда да подчертаем у нас някоя от положителните черти, характерни за розовото, то… добре е тогава да носим розово. Почувстваме ли, че имаме нужда да подсилим тези черти в себе си, то… добре е да носим розово.

Розовото и дните от седмицата. Нежното розово, естествено, се свързва с Венера, а пък нейния ден е петък. Розовото е цветът на Архангел Камаел, Архангелът на любовта. Архангел Камаел покровителства понеделник.

Да не забравя, че розов е цветът на любимия ми парфюм – La Vie Est Belle.

Life is live… в розово…

Източници

http://www.colorreadings.com/

http://www.empower-yourself-with-color-psychology.com/color-pink.html

http://occult-times.com/

2 thoughts on “Код Розово

Leave a Reply

